Stacionarna telefonska številka0189 31 663Mobilna telefonska številka 041 400 385

Telekom Slovenije pooblaščeni prodajalec



Ste pozabili geslo?

Ustvari račun
Čistimo skladišče Pišite nam Akcija Novi artikli Garancije Akcija do URE
  Izbrani artikli


PHILIPS HP6342/00 brivnik ženski

24,60€
Na zalogi!
  Kaj je novega?


ISKRA HALOGENSKI GRELNIK HH09

22,22€
Na zalogi!
  Anketa
Kako vam je všeč naša nova spletna trgovina?

Zelo mi je všeč
Ni mi všeč
Nisem opazil razlike
Drugo


[ Rezultat ]
100
glasovi
0
komentarjev
Dostava

DOSTAVA in VRAČILO
Blago, naročeno v spletni trgovini tehnoplus.si, bomo dostavili v najkrajšem možnem času kamorkoli v Sloveniji. 
Večino naročenih izdelkov pošljemo iz skladišča naslednji delovni dan po prejetem in obdelanem naročilu. V takem primeru bo izdelek na vašem naslovu najkasneje v treh delovnih dneh od naročila. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo vam artikle že poslali. 

V primeru, da izdelek trenutno ni na zalogi oziroma ni dobavljiv, vas bomo o roku dostave obvestili po elektronski pošti ali na vaš telefon, katerega ste vpisali ob registraciji.
Status artikla – Na zalogi pomeni, da se izdelek nahaja v našem ali dobaviteljevem skladišču. Podatek glede statusa zaloge se osvežuje enkrat dnevno, zato se lahko zgodi, da artikla ob kreiranju naročila ni več v skladišču!

Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, smo izbrali najbolj optimalno rešitev paketne dostave Pošte Slovenije. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko paket prevzamete na najbližji pošti. V določenih primerih lahko uporabimo tudi katero drugo kurirsko službo.

Blago lahko prevzamete tudi osebno na sedežu podjetja TEHNO-HIŠA, d.o.o. Kočevje, Uskoška ulica 14, 1330 Kočevje (ob predhodni najavi na tel št. 03-490-16-10 ali na elektronski naslov info@tehnoplus.si). Poleg tega lahko na prevzemnem mestu izkoristite tudi priložnost za pogovor z našimi trgovci, kateri bodo radi svetovali o uporabi kupljenih artiklov. 

Pri naročilu nad 100 € z DDV in izdelkih, pri katerih je to posebej navedeno, vam bomo naročeno dostavili brezplačno. Za vso ostalo blago zaračunamo dostavo v Sloveniji v znesku 5 €, ne glede na težo, količino ali vrednost vašega naročila. V kolikor je način plačila po povzetju preko poštne nakaznice si Pošta Slovenije lahko za vračilo kupnine zaračuna manupulativne stroške in sicer 1% vrednosti blaga oz. minimalno 0,96 € oz. maksimalno 5,10 €. 
V nekaterih primerih je možna tudi sobotna dostava, dostava do 10. ure ali dostava po 16. uri. 

REKLAMACIJE OB PREVZEMU POŠILJKE (POŠKODOVANA POŠILJKA)
V primeru, da prejmete poškodovano pošiljko (poškodba med prevozom (zunanjost pošiljke)) ali ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, ki se razlikujejo od količine na prevzemnih dokumentih, potem TAKOJ reklamirajte pošiljko kurirju. Kurir bo na licu mesta sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke. V primeru skritih poškodb pošiljke pa je prejemnik dolžan pisno obvestiti dostavno službo v reklamacijskem roku 8 dni, šteto od dneva prejema pošiljke dalje s pogojem, da predhodno z nami skupno ugotovimo, da je poškodba po našem mnenju nastala izključno v času, ko je bila pošiljka v posesti dostave. 
Vse kasnejše reklamacije glede poškodb blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti ali upoštevati. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljalec dolžan podpisati. Še posebej bodite pozorni na blago, ki ima nalepko STEKLO, LOMLJIVO ali kaj podobnega. Kakršnokoli žvenketanje pri manipuliranju je verjetno znak za razbito vsebino, kar seveda obravnavamo kot poškodbo pri dostavi. Zaželeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom.

V nobenem primeru blaga ne vračajte direktno na naš naslov. Blago bo prevzel kurir dostavne službe in ga odnesel na sedež podjetja dostavne službe, kjer bodo ocenili upravičenost reklamacije oziroma vrednost povzročene škode. 
Za vse dodatne informacije se obrnite na našo telefonsko številko 03-490-16-10, oziroma na elektronski naslov info@tehnoplus.si 

ZALOGA IN ROK DOSTAVE
Da bi vam pošiljko čim prej dostavili upoštevajte naslednja priporočila: 
- preverite ali je artikel na zalogi (pri podatku dobava bo pisalo »iz zaloge«),
- naročilo oddaj čim prej - potrjeno mora biti najkasneje do 14. ure. 
Pri izbiri opcije plačila na naš transakcijski račun bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu sredstev na naš transakcijski račun. V ta namen bomo med rednim delovnim časom do 14. ure preverjali prilive na transakcijski račun podjetja. Dobavni rok prične teči prvi delovni dan ob 9. uri po prejemu potrdila o plačilu.

Če artikla nimamo na zalogi v našem skladišču, bo na dostavo treba počakati kak dan dlje. V tem primeru upoštevajte naslednja pravila:

  • predviden rok dobave je izpisan v katalogu trgovine (gre za povprečen čas, v katerem uvoznik dostavi blago do nas),
  • če pri artiklu piše, da je trenutno nedobavljiv, to pomeni, da nimamo podatka o tem, kako hitro lahko artikel dostavimo; v tem primeru ga bomo poskušali najti in vam ga dostaviti, če pa bomo neuspešni, bomo naročilo stornirali,
  • če naročite več artiklov in bo čakalna doba za nekatere daljša kot za druge, vas bomo vprašali za dovoljenje, da vam artikle, ki so na zalogi, pošljemo takoj, ostale pa takoj, ko bodo na zalogi
  • če bo čakalna doba zelo dolga, vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali o ažurnih podatkih o predvideni dobavi, vi pa lahko v takem primeru kadarkoli stornirate naročilo


DOSTAVA NA IZBRANI NASLOV - SKLENITEV POGODBE NA DALJAVO
Dostavljamo vse dneve razen ob nedeljah in praznikih. Ob sobotah dostavljamo v ožjem okolišu pošt strankam, ki tudi sicer dobivajo pošto ob sobotah. Ožji okoliš pomeni ulico oziroma kraj, ki ima isti naziv kot pošta. Poseben seznam ne obstaja, zato kupce prosimo, da to preverijo na njihovi pošti. 
Vaše naročilo bomo dostavili na vhod na izbranem naslovu. Dostava na izbrano mesto v vašem stanovanju, hiši ali pisarni in namestitev izdelka niso vključeni v ceno. Ne pozabite, da morate biti ustrezno pripravljeni za prenos večjih in težjih izdelkov (pralni stroji, hladilne skrinje, ...) v višja nadstropja stanovanjskih zgradb in zagotoviti pomoč.
Če želite pošiljko sprejeti na svojem službenem naslovu, jo bo ne glede na to, da gre za vaše osebno naročilo, Pošta Slovenije izročila osebi, ki je pooblaščena za sprejem pošte v podjetju. Priporočamo, da se s pooblaščeno osebo za prevzem poštnih pošiljk v vašem podjetju o tem predhodno dogovorite in tudi uredite vse potrebno glede plačila, v kolikor ste izbrali plačilo ob dostavi. V primeru težav se obrnite na najbližjo enoto Pošte Slovenije in dogovorite za dostavo.
Naročeno blago, ki ga bomo dostavili iz različnih skladišč, boste prejeli v več paketih.

NAČINI PLAČILA
Spletna trgovina tehnoplus.si omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu
- z nakazilom na račun podjetja TEHNO-HIŠA, d.o.o. Kočevje po ponudbi/predračunu
- z gotovino na sedežu podjetja TEHNO-HIŠA, d.o.o. Kočevje

CENE
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Vendar se kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.


REKLAMACIJE, UVELJAVLJANJE GARANCIJE, ODSTOP OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA, NAČIN KOMUNIKACIJE IN STVARNE NAPAKE
Fizične osebe, ki blago naročijo preko Tehnoplus.si, imajo pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporočijo (na kontaktni e-naslov info@tehnoplus.si), da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Podjetje pa lahko s skladom 5. Odstavkom 43d. člena ZVPot lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame blago, ki je namenjeno za vračilo. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe (obvezno priložite številko transakcijskega računa). Predlagamo, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti, ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, v kolikor je to mogoče. Pri odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete, ter da embalažo vključno z vso vsebino, ki je varovala vaš izdelek in posamezne dodatke, skrbno shranite. Tako bodo lahko vaši stroški pri morebitnem vračilu manjši. 

V primeru, da so vrnjeni izdelki poškodovani in v spremenjeni količini, vam zaračunamo ustrezno odškodnino, katera bo z zapisnikom ocenjena ob vračilu. Navedene stroške oziroma nižjo vrednost vrnjenih izdelkov bomo strokovno ocenili v roku 3 dni po vračilu ter vas o tem obvestili v roku 5 dni. Predlagamo, da oceno nižje vrednosti vrnjenih izdelkov predlagate tudi sami.

Vračilu priložite kopijo računa in garancijski list in obvezno tudi obrazec za odstop od pogodbe.

Vračilu priložite kopijo računa in garancijski list.

Odškodnina za znižano vrednost izdelka znaša:

  • pri tiskalnikih znižano vrednost predstavlja tudi celoten strošek zamenjave črnila, tonerja, traku in podobno, v kolikor so bili vzeti iz originalne embalaže ali nameščeni v tiskalnik,
  • v primeru vidne uporabe izdelka (vidne manjše poškodbe oziroma spremembe na izdelku) najmanj 25% vrednosti kupnine, oziroma več, v kolikor gre za okvare, odrgnine ali druge na izdelku trajno vidne posledice uporabe; tovrstnih poškodb, ki jih niste prijavili takoj po prevzemu izdelka in pred odstranitvijo zaščitnih folij, proizvajalci ne priznavajo kot okvaro na izdelku!
  • pri notesnikih in računalnikih znižano vrednost izdelka predstavlja tudi strošek povrnitve v prvotno stanje: pregled in čiščenje virusov, brisanje ustvarjenih datotek in nalaganje operacijskega sistema in druge programske opreme, ki je bila naložena.

PRAVNE IN FIZIČNE OSEBE, KI OPRAVLJAJO PRIDOBITVENO DEJAVNOST 
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. 
Pri nakupu po oddaji prednaročila preko spleta ne gre za sklenitev pogodbe na daljavo. 
Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v navedenih in drugih podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji. Prosimo, da upoštevate, da v teh primerih lahko omogočimo le zamenjavo z drugimi izdelki po vaši izbiri, kupnine pa ne vračamo.

Napotki za vračilo blaga
Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam znotraj zakonskih okvirov omogočamo možnost vračila blaga - odstop od pogodbe. V izogib zapletom smo pripravili navodila, katera prosim upoštevajte :

  • preverite, da ste ob prevzemu dobili vse potrebne dokumente (račun, garancijski list… - kasneje ne upoštevamo izjav, da npr. garancije niste dobili)
  • previdno odprite embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju , dokler niste v celoti prepričani, da je artikel ustrezen (artikli, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe),
  • pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb in prask, predvsem artikli, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji ...)
  • v tiskalnike ne vstavljaj kartuš ali tonerjev dokler nisi prepričan o ustreznosti artikla za svojo uporabo,
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
  • prenosniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da windowsov ne nalagate (ko vklopite prenosnik se začne avtomatska instalacija windowsov), aktivacija ter registracija programske opreme ni opravljena,
  • ne odpiraj artiklov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),
  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajuj aparatov dokler nisi prepričan, da ustrezajo tvojim zahtevam (npr. računalniške komponente (trdi disk, grafična kartica…))

Artikli, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe. 
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru nakup reklamirate.

ZAVRNITVE IN SPREMEMBE RAČUNOV
Prosimo, da se pred oddajo naročila prepričate o ustreznosti podatkov, ki bodo navedeni na računu. V primeru, da ste davčni zavezanci, te podatke vnesite v svojem profilu pred oddajo naročila. Fizične osebe, ki želijo, da je račun izstavljen na pravno osebo in tudi obratno prav tako prosimo, da oddajo naročilo s pravimi podatki. Kasnejše spreminjanje računa je zamudno in v določenih primerih tudi nemogoče. Vsekakor ni mogoče zavrniti računa in zahtevati novega na naslov druge osebe po preteku osmih (8) dni od prevzema blaga. Vse upravičene in s temi pravili skladne zahteve za zamenjavo naslova prejemnika računa bomo izvedli tako, da bomo najprej stornirali prvo naročilo in pripravili novo ponudbo in račun za novega prejemnika. 

STVARNE NAPAKE
Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
  • izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
  • vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite zapisnik. 

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo. 
V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka na sedežu podjetja TEHNO-HIŠA, d.o.o. Kočevje, Uskoška ulica 14, 1330 Kočevje, pisno obvestimo, da je napaka sporna. 

V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. V kolikor boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko nadaljevali na pooblaščenem servisu.

Nadaljuj